مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:202021-02-27حوادث

فوت 17 البرزی بر اثر مسمومیت با گاز co


رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی البرز گفت: از ابتدای مهرماه تا پایان بهمن امسال 17 نفر در استان به خاطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داده اند.

- ایسنا/البرز رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی البرز گفت: از ابتدای مهرماه تا پایان بهمن امسال 17 نفر در استان به خاطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داده اند.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای مهر تا پایان بهمن ماه تکنسین های اورژانس استان به 209 ماموریت با مسمومیت گاز مونوکسید کربن اعزام شدند.

وی ادامه داد: این ماموریت‎ها در مجموع 436 مسموم به همراه داشت که 258 نفر از آنها با اقدامات اولیه درمانی در محل سکونت خود بهبود یافتند.

وی توضیح داد: از این تعداد 134 نفر هم به مراکز درمانی منتقل شده و متاسفانه 17 نفر هم جان خود را از دست دادند.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم باید در روزهای پایانی فصل سرد و استفاده از وسایل گرمایشی مراقب سلامت خود باشند و جانب احتیاط را در استفاده از این وسایل رعایت کنند، گفت: مردم باید از باز بودن لوله های بخاری، عدم وجود نشتی و وجود تهویه کافی محیط اطمینان حاصل کرده و در عین حال که از نصب آبگرمکن در داخل حمام و روشن گذاشتن شعله های اجاق گاز در آشپزخانه برای گرم کردن محیط خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 17 البرزی بر اثر مسمومیت با گاز co

فوت 17 البرزی بر اثر مسمومیت با گاز co